Godmorgon Lovies!

Hallå ! somnade 8 halv 9 igår så ja jag hann inte skriva ngt tyvärr, blev så mätt och trött efter maten haha ! men iaf så ska jag skriva om allt snart efter detta tänkte jag och även visa videon ;) förresten visste ni att jag också finns på VIDEOfyME där lägger jag upp videosar lite oftare än här ;) heter ELIN RIGGMYR där. 
 
men iaf idag är det måndag första dagen på påsklovet as skönt varmt och soligt ute med! så det blir ridning idag också ska ut till stallet runt 1 rida nikki sen får hoppzan en vilodag med lite borstning bara, sen tänkte jag faktiskt putsa lite hehe måste göras! :) medans ni väntar får ni en bild på dagens frukost:
 
havregrynsgröt
kanel/ingefära/linfrö
banan
hallon
ananas
ägg
thé
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0