Fredag, och mumsigt tips!

tjenixen ! ligger just nu framför tvn och mina gladiatorer i sängen med ananas nyttig choklad (säger senare vilken) och thé haha ovanligt va ??? 
 
dagen har bestått av lite allt möjligt först var jag och handla med mamma sen så åkte vi och köpte en ny bil ska ta kort på den så ni får se, och den är nåågot snyggare än den gamla så blir kanon när jag får mitt körkort sen;) ,) ;) 
sen så har jag varit ute och gått lite kände att det behövdes, sen tacomys med familjen och tacos som är bara såååå gott llr jag äter typ bara salladen men ändå ! :D 
imorgon så blir det stallet från 08,00-16,00 ungefär så ja ska försöka fixa lite tidinställda sålänge ;) men just min nyttiga choklad är denna på bilden!  med steviasocker smakar exakt som vanligt llr ahh nästan myyycket godare ! sen är det bara naturliga råvaror vilket är kanon ! så perfekt för er som vill vara nyttiga men ändå ha lite gott när den onda tjejveckan är kommen haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0