Dressyrpass och favoritprogram!

hallå ! har varit en både seg och full dag, skola sen rast och sen var det specialidrott. Red Finbar såå gosig häst det där och han har blivit riktigt duktig också ! när jag började rida honom så kändes det rätt så hopplöst men nuså börjar det komma bara i galoppen jag tycker det är lite svårt då han blir lite starkare och gärna vill springa snabbt + att han är något svagare där men det kommer bättre har det blivit men inte där än;) men iaf nu tycker jag vi lyfter fram highlighten i ridpasset, och i skritten+ traven var han riktigt fin och han jobbade på kanon så den känslan var bra! tränade även på rida rakt på kvartslinjen och hitta våra hjälper + ramen på hästen sedan red vi även skänkelvikning men det var mer åt öppna hållet , men det gick bra vänster var vi något bättre i :)
 
och nästa vecka är det hoppning/markarbete så får se om jag har med mig hoppzan llr inte :)! men nu ska jag kika klart ''Mia på Grötö'' 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0