blogglista+ hero

Tänkte köra med en sådan där blogglista för omväxlingens skull men jag startar imorgon med den;) måste säga att jag även träffat gladiatorn HERO som var med på våran uf mässa den ni !!;)

 

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Dag 3. Mitt drömresemål.

Dag 4. Såhär ser jag på mig själv.
 
Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
 
Dag 6. En sak jag älskar från min garderob.
 
Dag 7. Min närmsta vänner.
 
Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna
 
Dag 9. Mitt största intresse
 
Dag 10. Det här får mig att må bra
 
Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
 
Dag 12. Något jag ångrar.
 
Dag 13. Något jag måste hinna innan jag dör.
 
Dag 14. Gamla bilder på mig.
 
Dag 15. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
 
Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
 
Dag 17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
 
Dag 18. En låt som får mig att gråta.
 
Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
 
Dag 20. Alla mina hår färger.
 
Dag 21. Min favoritplats.
 
Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
 
Dag 23. Något jag inte klarar mig utan.
 
Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.
 
Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra.
 
Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför.
 
Dag 27. Någon jag älskar.
 
Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva.
 
Dag 29. Största rädslan.
 
Dag 30. Berätta om ett mine från en resa.
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0