7hingstar och massa fika

Hallå!
hur har ni haft det idag? min har varit fullt upp. var ju i stallet redan vid 9 imorses och kom hem 19,30 så jaa en hel häst dag! men har fått se och lära mig saker som jag inte kunde förut kan jag säga. och så var det väldigt intressant fastän det tog på krafterna tillslut haha;) men för er som inte vet kastrerade vi våra 7 unghingstar idag och en del var mer sammarbetsvilliga än andra kan man säga llr rättare sagt mer hingstiga än andra haha ;) men roligt har det varit och sen bjöds det på väldigt god mat och fika! tog även lite bilder på våra fina djur innan det mindre roliga började för efter såg dem så drogade ut haha...! 
 
red även nikki idag lånade ut hoppzan till en annan då det inte fanns tillräckligt hästar men det var bara skönt att rida en blev lite mosig i huvet ändå. men det gick delvis bra skulle behövt trava på lite till men ska försöka rida ut själv ngn dag och jobba lite i våran takt utan att tänka på andra, kan vara skönt det också :) men annars tyckte jag det gick bra hon var fin när hon fick vara först haha, knasig häst det där ibland;) 
 
sen blev det ännu mera snack om allt och sen fick jag skjuts hem av ellens snälla pappa ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0