2013-03-20

Godmorgon ! 
 
har nyss ätit frukost samma som igår och en macka så tyvärr får ni ingen frukostbild idag ;) usch fy blä på vädret det är min dagliga diss idag vart tog solen och våren vägen ??? ne nu är jag så trött på snö så ursäkta mitt gnällande på det haha :) 
onsdag idag = lillördag!! så ikväll blir det en god fruktsallad framför något bra program, måla mina små naglar också dem måste också bli lite pyntade ;) idag är det specialidrott också hoppning/markarbete då hoppzan ska med ! hoppas hon sköter sig idag, men det ska bli kul och se förväntar mig inget som vanligt haha , slutar även 12,20 och specialen börjar 15,00 .. surt va men hinner ju ut och hämta henne iaf :) lite tidinställda kommer också komma upp under dagen och en del tips som jag tänkte lägga in nu ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0