volleyboll & träning!

hallå! vad har ni gjort idag?  jag har spelat volleyboll och ridit 2 hästar! funderar på om jag ska dra ut en sväng och gå en runda, fast åt lite mycket fruktsallad så har lite ont i magen fast kanske blir de ändå får se! :) 
 
men iaf volleybollen var riktigt rolig fastän vi kanske inte var så bra så hade vi roligt! :D fick även en macka och festis var ju sådääär gott alltså... sen blev det stallet red nikki och hoppzan i paddocken idag. med lilltjejen blev det lite övergångar volter serpentiner och skänkelvikningar. med Nikki blev det öppnor och lite sådant, men det gick bra! och imorgon är jag ledig så då ska jag fixa lite till fredag sen sen så lite jobbgrejer och så kolla när 3orna är kassa på volleyboll! ;) haha men nu ska jag kanske ta en promenad hörs sen puss! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0