somrig och fin!

tjenixen! blev inget bloggande igår men det berodde på att jag efter pw:en åkte med ner till hamnen med Ebba och kollade på när 3orna spelade volleyboll fysatan vad taggad man är till sin egen studentvecka!!! :D men iaf blev ett spontanköp till beach partyt sen var egentligen inte tänkt att jag skulle gå men vafaan hur taggad som helst! och as bra blev det! har massa bilder men de ligger på linneas mobil så ni får dem när jag fått de!  men fullt ös medvetslös hela kvällen som började hos Karro stort tack vännen as kul! :D 
 
idag vart det inte lika roligt men med lite alvedon och vatten i kroppen funkar allt! ikväll är det björkning av cyklar som gäller och imorgon utkastning!!! så oerhört taggad på det också faktiskt ska bli så jäkla roligt och då looooovar jag att ta maaaasssssaaaa bilder!  men nu får ni dagens outfit istället så såhär såg jag ut idag :)
 
fick även en kommentar att jag såg somrig ut när jag gick hem trots att det ösregnade haha!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0