morning cardio,2 days left!!!!

hallå!  2 dagar kvar sen SOMMARLOOOOV!! och vem är INTE TAGGAD!!! INGEN!! men först utkastning också kommer bli så jäkla GRYMT!:D 
 
idag är det inget stall skulle haft spidrott men den blev inställd så har varit ute och gått och ätit frukost och nu ska jag ner till skolan för info om utkastningen. sen ska jag möta upp Ebba så ska vi ner till hamnen och kolla när 3orna gör bort sig hehe kan försöka fota lite också! :D gick en liten mindre runda innan frukost så blev runt kossorna så passade på att ta lite kort också hittade en jättesöt llr 2 stycken som ni ser nedanför;)  sen så bjuder jag på lite bilder av min morgon :) men puss så länge måste dra! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0