fullt ös medvetslös även idag! :D

hallå! 
tog mig en reeeejääl sovmorgon och vaknade 11 åt lite somnade om vaknade för 20min sen, men snabb som jag är har jag redan bytt om och ska dra iväg och rida uteritt står på schemat är mer bakis idag än va jag va igår haha! menmen senare sen kommer adam hit så får vi se vad vi hittar på wallander ikväll iaf! :D 
 
igår kom marie hit saknat den tjejen fastän det inte var längesen vi sågs haha! men hon kom och livade upp min lördag kan man säga! :D och nu har vi heeeeela sommaren planerad och massa fester till midsommar och 18års dagen!!!!!:D:D:D bara 54 dagar kvar! sen när jag kommer hem kommer även del 2 av utkastingen upp så håll utkik! ;)))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0