2 otroligt härliga dagar!

tjenixen! 
dålig bloggning dessa dagar igen attans menmen så får det bli ibland:) men kan berätta lite vad jag har gjort under dessa dagar iaf! 
igår så var det fredag och slutade något tidigare än vanligt så det blev stallet snabbt och rida nikki och longera hoppzan, gick bra med båda! sen på kvällen kom erik hem så gick vi ner till hamnen och hade det bra! tills det var dags att gå hem igen llr rättare sagt cykla;)
 
sen idag så åkte jag ut till stallet vid 10 och då kom ellen också, så vi skulle rida och fixa våra grejer tills imorgon tillsammans! :D så med nikki blev det en runda hon skötte sig riktigt bra pigg som vanligt. och med hoppzan blev det en barbacka tur travade nästan hela ner till sjön! riktigt stolt över det för det ÄR inte lätt att sitta i hennes gång barbacka men balans+magträning är alltid bra! och hon gick riktigt bra idag även i galoppen. 
sen blev det duschning av hela hästen och snälla mikaela hjälpte till och putsa! så nu blev vi klara dubbelt så snabbt vilket bara var skönt! och nu väntar jag på mina föräldra som förövrigt sitter fast i skeberga med båten..... är ju as hungriiiiig!  ajaa får se när dem kommer hem kanske blir varma mackor sen sova as trött llr om jag orkar vänta på grillmaten. 
 
hoppzan nyduschad&pälsglansad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0