varma ridpass!

som vanligt vid den här tiden av dygnet sitter jag i soffan med min syster och kollar last song! riktigt bra film att avsluta dagen med.
tidigare idag var det jobb som gällde till 17, och jisses vad varmt det har varit! fast ska inte klaga hellre de än -20. och det var full rulle hela tiden så mot slutet vart man rätt så jäkligt seg i både huvudet och kroppen. sen så åkte jag ut och red lite. blev ett dressyrpass med hoppzan och paddocken var som en bastu men det gick bra. sen så skulle några hoppa då blev det en sväng ut på nikki istället:) 
ne men ska sova imorgon blir det upp och hoppa för då ska vi just hoppa!
världens gosigaste!
min mat
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0