Upside Down

hallå igen! 
för er som undrar så lever jag, men att bloggningen legat nere lite beror dels på att jag jobbat massa och sedan kommit hem sent, sen att jag har haft massa att tänka på vissa saker mindre roliga och vissa lite roligare. menmen vad vore livet utan motgångar!;)
 
igår var jag en stund med Marie och pratade av oss och tog maaasssa bilder! ni ska få se några sen, sen idag har jag haft jobb sen 12 och slutade 20 och träffade Marie och Hampus och sen satt vi och snackade såådär som vi brukar göra när vi träffas! och alltid är det lika givande och roligt!  annars var de rätt mycket att göra på jobbet. och nu när jag kom hem stod det grillat på bordet! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0