tjejmys med bestie & liseberg!!

Godmorgon på er! 
 
nyss vaknat och ska snart gå in  och käka frukost är dock inte så hungrig så blir ngt ganska lätt att äta. Idag ska jag till Liseberg med Sara! gissa om båda är smått övertaggade!! och jaa det är vi kan jag säga:D kommer nog bli huuur roligt som helst och ja jag ska inte glömma ta bilder llr om ni addar mig på VINE(Elin Riggmyr) kan ni får en del videosar där också;)  
 
ska även berätta vad jag gjorde igår, kom ju hem från stallet ganska så tidigt så duschade och åkte sedan till Linnéa där vi gick ut med hennes hund så den fick bada! sen så åkte vi till skövde och jag skulle leta efter ett par shorts men kom hem med 2 linnen och sen ett par gulliga pyjamas shorts och mascara sååå typiskt mig bilder på de får ni senare! sen så handla vi lite eftersom vi skulle grilla hamburgare och ha en riktig tjejmyskväll! och det var riktigt mysigt faktiskt vi pratade skrattade lekte med hunden och hade det allmänt gött! sen så senare på kvällen låg vi båda i soffan helt slut så åkte hem runt halv 11 för vi kunde verkligen inte hålla oss vakna haha! :D men här får ni lite bilder iaf måste börja fixa mig! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0