en GOD morgon och en KONSTIG natt

Godmorgon på er! 
hoppas ni alla sovit gott det har jag och även hunnit med att drömma värsta konstiga drömmen.... drömde att jag var ihop med ngn random som kom från japan tror jag sen skulle jag skjutsa hem han så snodde bilen trots att jag inte har körkort och att mamma och pappa var hemma sen så ångrade jag mig så släppte av han vid gatan och körde hem då var farfar hemma och de andra var ute och letade efter mig och jaa allt var bara kaos..! haha lustigt vad man kan drömma,
en annan gång drömde jag att en BIG MAC åt upp mig arbetskadad också kanske??
 
ajaa nu har jag nyss käkat frukost det blev lite gröt med färska hallon direkt från trädgården och banan sen celsius på det! idag är det städning jobb och stall som gäller vid 1 vad ska ni göra? :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0