en dag på, jobbet, stallet och i solen!

hallå igen! 
 
jobbet gick kanon idag också mycket att göra som vanligt men jobbade inte så länge vilket var skönt! jobbade till halv 4 men jobbade över en kvart då det kom så mycket folk på en gång! sen så väntade jag på marie en för hon slutade en halvtimme senare bara och vi har ju ALLTID  massa att prata om vilket bara är roligt! :D medans jag väntade blev det en glass och kaffe och ja jag är lite smått beroende av kaffe! såååå gott! :D
 
sen ridningen gick kanon det med! hoppzan skötte sig jättebra, red dressyr i paddocken och övade start stopp på rakt spår (till tävlingen) och lite annat även en del skänkelvikningar blev det med henne! 
 
med nikki blev lite mer avancerat övade ryggningar vilket behövs slipas på! förvänd galopp skänkelvikningar flytta för skänkel och öppnor! men trots att det var jobbigt och varmt skötte de sig bra! och nu när jag kom hem väntades tacos och jordgubbar! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0