väskfavoriter

ååhh det är inte bra att ha för mycket fritid, tänkte imorses ååhh vad skönt med en hästfri dag men vad fel jag hade usch heeeeeeemskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som tur ska jag börja fixa mig för att senare gå ner och möta upp linnea ååh vad jag längtar och såklart är system kameran med ! :D hoppas på massa fina bilder nu men det ska det nog bli medans jag väntat har jag även hittat dessa snygga  väskor vilken är eran favorit ?? jag tror nog min är den andra så får se kanske till sommaren :)
 
have2have brands Handväska, mellanstorhave2have brands Handväska, mellanstor
have2have brands Shopper med nitarhave2have brands Shopper med nitarhave2have brands Shopper med nitar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0