svävar som på moln !

sitter och kikar på mästerkocken 2013på 4an en del gör jääkligt god mat alltså! jag själv gjorde mig en äggmacka och lagade min broccolisoppa  skulle garanterat gå vidare om jag ställde upp med den haha ! :D 
 
 
men iaf var ju ute och red förut med, blev en sväng med Ellen och Stella igen och jisses det går så bra när dem är med llr så är det jag som kommit på hur jag ska göra eller båda ! men iaf utan att vi ens tänkte på det red vi ner till sjön sorgligt eller hur ..!  men iaf gick kanon och nikki kändes så fin utan att dra gick bra i formen hela tiden och om hon inte gjorde det så var det bara att kicka till så gjorde hon det. och idag kan man säga att hon sväva fram skulle kunna sitta däruppe huuuur länge somhelst ! fast då skulle hon antagligen bli trött och börja bråka haha ! 
ne men ärligt känslan att ha hästen fri från handen den gör vad man ber om och är bara helt underbar ja dem dagarna då ska man njuta ordentligt !! man vet aldrig vilket humör dem är på nästa dag ! 
 
och eftersom jag inte orka leta fram en bild på hästen så får ni en bild på min äggmacka visst ser den god ut ?! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0