saker som gör mig Glad

har listat några saker jag ABSOLUT inte kan vara utan 
  • Först och främst är det ju hästarna skulle inte kunna klara mig utan även om det går dåligt så är det en positiv känsla att bara komma bort från allt!
 
    • Musiken funkar när man har tråkigt eller på kvällarna llr när man vill liva upp stämningen lite+ att man alltid har en låt för just ens humör man har.
 
  • ananas sååååå gott äter det nästan varje dag mycket bättre än godis som man bara blir spymätt av, thank god att det finns ! 
 
  • min säng älskar min säng !
 
  • Thé dricker minst 3-4 koppar per dag såååå otroligt gott ! 
 
  • Min absoluta bästa vän hon gör dagen sååå mycket bättre ! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0