otroligt bra dag !

Godkväll !
 
hoppas ni haft en kanon onsdag för det har iaf jag haft ! dagen började med skvallerfrukost med familjen sen så runt ett kom E så vi tog en promenad ner till stan för en fika på ströget eller blev bara en kaffe för mig testade latte med vanilj riktigt god måste jag säga ! :) sen så satt vi där och prata i några timmar riktigt trevligt var det så det blir fler gånger:) sen så runt 3 tiden gick vi hemåt igen för båda skulle iväg vid 4. 
 
sen så cyklade jag iväg till stallet där Ida väntade på mig så blev det en nattur med Nikki och russen och massa prat ! :D sen så kom faktiskt pappa och hämta mig och nu sitter jag här och kollar på alvin och gänget som jag sk fortsätta med tills jag ska sova ska ju jobba imorgon så blir tidig morgon ! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0