nyckeln till fina bilder

som ni kanske märkt har jag väldigt mycket bilder i min blogg och bra är väl det vore ju så tråkigt annars ! men iaf tänkte visa er vad det är jag fotar med.
Eftersom pappa köpte en ny systemkamera så fick jag hans gamla llr vi syskon delar på den men jag använder väl den mest tar riktigt bra bilder sen så har jag givetvis lite olika objektiv till den :) 
 
sen så har jag självklart min alldeles egna mobil Samsung galaxy S3 vilket jag är supernöjd med as bra kamera på dne med det är till exempel min mobil jag har tagit bilden på kameran med och visst blev den bra ?! fullkomligt älskar den och kanonbra att filma med också ! så ska ni köpa ny telefon så köp den kommer inte ångra er garanterat myyycket bättre än iphone ;) !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0