massa träning !

äntligen hemma i min soffa ååhh vad jag fullkomligt ÄLSKAR DEN !! 
 
ne men idag har jag varit i skolan åkt ut till världens gosigaste häst och sen cirkeltränat med mamma riktigt bra dag ! :D
 
eftersom hon fortfarande ska ta det lugnt så red jag en kort sväng med lite trav, blev massa skrittarbete öppnor skänkelvikningar och halter vilket behövdes och hon lyssnade bra och gjorde det fint ! och högersidan går bättre och bättre för varje gång jag är jus jukt svag i den sidan vilket kan smittas av på hästen så har därför jobbat den extra mycket varje gång så jag kan stärka mig och så att hon inte blir stel. 
 
 
och den andra träningen gick bra inte lika jobbigt som sist men fortfarande jobbigt och det är så det ska vara ! :D
så 2 mils cykling 1 ridpass och 1timmas cirkelträning känner mig lite duktig och imorgon är vi på't igen!  
ne nu ska jag sova hörs imorgon ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0