friday baby !

äntligen fredag llr hur ! så skööönt ! :D dock ska helgen spenderas med en hel del plugg och hästar såklart :)))) gör ju det jag är bäst på :D 
 
idag har jag faktiskt haft en stallfri dag och jisses abstinensen är stoooooor! men ska ju ut och rida 2 imorgon så får avreagera mig då haha , men har varit ute och övningkört iaf gick bra dock ett stop mitt i en korsning och var sååhääääääääääääääär nära på att kliva ur bilen och gå hem men sen gick det bra ;)
väl hemma sen så hade mamma gjort en as god kyckling gryta woopps jag åt :o skämt åsido menmen dock hade hon hällt i en krydda så det kändes som att man åt chili men gott var det :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0