Beauty Tips !

tänkte tipsa om bättre hår och naglar och lite vad man kan göra för att få det bra :)
 
HÅR:
 
för det första så ska man egentligen inte duscha varje dag men för vissa är det oundvikligt som för mig som är i stallet varje dag. men hitta ett bra schampoo & balsam ta i inpackning minst 2 dagar i veckan helst 4 ! här har ni tips på en inpackning jag har som är as bra ! 
 
sen att borsta det när det är blött är inte heller bra utan håret är som svagast då så red ut det med fingrarna istället ;) och såklart gå regelbundet till frisören det gynnar er, men jag vet att det blir rätt dyrt att gå varannan månad llr var tredje men då kan ni klippa topparna själva behövs inte mycket. sen om ni nu måste använda hårför plattång m.m så  se till att ha ett bra värmeskydd ! mitt är från apoteket och funkar perfekt och gör det mjukt och fint och står emot värmen bra ! 
men som ni vet så gör eran kost otroligt mycket för hur ni ser ut nagelväxten och håret glans osv, så se till att äta protein och egentligen fettrik mat som avokado ägg makrill fisk m.m.  
 
Naglar : 
Steg 1 biter ni på naglarna sluta med det ! finns äckligt nagellack att ta på llr ett annat tips är att göra dem fina för vem vill förstöra ett fint nagellack ?? sen att 1 gång i veckan fixa naglarna alltså fila ta bort fliser ta på lite ny olja och nagellack sen fixa nagelbanden här under ser ni de jag använder och som funkar ! 
 
 
sen om ni vill ha lite mer effekt ändå testa silicia beauty 2 kapslar/dag och funkar kanon ! :D 
 

 


Kommentarer
ROXANA - BASKET/MODE

Fin blogg, allt bra? :D

2013-01-13 @ 11:17:32
URL: http://nattstad.se/roxanas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0