Trippelt upp !

Red ju förut idag också, slutade skolan kvart i 2 inget franska prov !! det var visst på fredag istället huuuur skönt ! men iaf så cyklade jag ut i snöstormen.... fy fan det bara slirade och gick allmänt inte framåt ! blev så arg där ett tag haha ! 
 
eftersom jag hade liite bråttom så började jag med nikki red till östermarken typ den enda vägen som går att rida när paddocken är för blöt och allt annat också... men brunstig häst vare här ja! skulle verkligen inte gå förbi en ladugårdsvägg så där stod vi ett tag men tillsut efter lite om och men så kom vi framåt sen så  fort bakbenen kom under så tyckte hon det var jobbigt och protesterade, inte alls lika rolig att rida när brunsten är igång.. men iaf så var hon jättefin på ditvägen ändå och lyssna på hemvägen blev hon lite övertaggad men jäklar riktigt fin där med ! 
sen så var ellen och ida redo i stallet och hade fixat hoppzan åt mig och hjälpte mig av med grejerna på nikki gud så snälla dem är ! sen red vi alla 3 ut samma väg och jag tyckte det gick bra för alla ! börjar även hitta henne mer nu och idag gick hon kanon så nu kämpar vi vidare ! :D
 
sen så var det cirkelfys klockan 18,00 med mamma på friskis&svettis, vi jobbade mycket utfall upphopp bröst/axelövningar, squats armar och mage ja det mesta och sen med kettlebells också! så himla roligt och det bästa av allt är att jag får lite tid med mamma också brukar vara svårt att få det .. :) 
hur har ni haft det idag då ? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0