Sunny day !

Hejsan ! 
 
sitter och kikar på Grötö och grejar med bilder jag tog idag innan ridningen :)  
hade ju med nikki på spidrotten men innan gick jag ut och hälsa på henne i hagen och passade på att ta massa kort sååå mysig kan hon vara alltså trots att hon ibland är världens värsta så kan hon även va världens bästa ! ologiskt va ? 
 
men iaf vi tränade på hörnpasseringar med dressyrstaket och det gick bra hon var fin från början till slut och lärde mi en hel del nytt idag vi gjorde det i skritt trav och galopp och ibland hade hon lite för bråttom men sen så gosiga häst ! lite protester i galoppen men det var mer mitt fel än hennes sen när jag fick kläm på det hela så fick vi till några riktigt bra passeringar alltså och hon var superfin att sitta på också! sen fick jag en del beröm för att hon var så fin hihi(egoboost) :D tänkte ge er en sneakpeak på bilderna är rätt många så delar upp det i olika inlägg ;)
 
Red även en sväng på hoppzan efter och det gick bra går framåt iaf men mycket kvar att försöka förstå varandra men även hon blev riktigt fin :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0