heldag med stall och plugg

varit hemma från stallet ett tag nu llr sen 4 iaf, har ätit en toast och druckit thé var så hungrig när jag kom hem och trött ! sov inte bra inatt heller .... hoppas man får göra det inatt iaf kan behövas! familjen är på kalas och jag sitter hemma och pluggar franska.... ångrar att jag inte hängde med då hade jag sluppit skiten fy usch vad tråkigt det är !! 
har ju prov imorgon kan inte lovet va en vecka till eller !?!
 
men iaf var ju och tittade på när dem hoppade och det gick kanon för ida missade tyvärr russens start men såg iaf charisse och det såg riktigt bra ut ! ska försöka ladda över filmerna och skicka också :) ska försöka ta en bild på håret också blev inte riktigt som jag velat så ska köpa en annan färg och göra lite mörkare slingor i liiite för ljust nu för min smak ;)
 
tittade även på världens bästa häst också, såg riktigt bra ut kommer bli bra det där ! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0