glänsande häst+ mobilköp

Hejsan ! nyss kommit hem och duschat och fixat klart allt väntar bara på att maten ska bli klar oxfilé står på menyn ! :D har även gjort nikki fin tills imorgon så nu står hon glänsande i sin box! ska knoppa och fixa det sista imorgon då vi även ska va i stallet redan klockan 07,00... dööö liksom ! ajaa men programmen kan jag nu iaf så det känns bra ska kolla igenom dem innan jag lägger mig sen tänkte jag :)
 
nu det sista har jag hjälpt min broder med hans dator och lite andra grejer sen så tidigare idag hjälpte jag mamma med att välja telefon en nokia lumia 800 blev det verkar ganska bra lägger upp en bild så får ni se , men hörs sen för nu är maten klar kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0