FRIDAY!!!

God eftermiddag ! 
 
fullt upp idag med började 8 slutade 3 sen har vi äntligen haft våra lyrik lektioner gick faktiskt kanonbra ! gjorde samma upplägg 2 gånger vilket vi ska göra på tisdag också så skönt och dem var jätteduktiga som orkade lyssna på oss ! haha dem fick arbeta mycket själva vilket jag tror var rätt bra så dem inte somnade haha ! 
 
just nu sitter jag och väntar på pappa så ska vi ut och köra en sväng innan maten är klar sen ska jag försöka städa lite med .... är ju stalledig idag känns väldigt konstigt men ganska skönt var ju närmre 3 veckor sen sist man var det haha ! :D  men imorgon är det dags igen! 
 
ne nu måste jag kila han kommer om 5 minuter ungefär :)! bjuder på några egopics också !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0