Fina Hästar!

haha vet ni vad jag kom på ??? är ju Valentine's day idag okej helt glömt bort det har jag ju inte mer förträngt det kanske ?? haha ne men har spenderat den på ett bra sätt iaf med att rida 2 godingar både hoppzan och katja idag faktiskt nikki fick sig en vilodag med lite ompyssling bara, det kan hon behöva efter allt slit! :) men det gick bra emd båda. tränade på galoppfattningar med hoppzan och i höger varvet fick vi till ett par riktigt fina och hon bibehöll formen bra även i låg form där hon ska vara, vänster var lite tuffare men det gick åt det hållet också hoppas hon fortsätter så imorgon med ! :)
 
och med katja red vi lite lugnt med lite galopp och trav guud vilken fin häst det har blivit utav henne för ett år sedan såg hon förjäklig ut men med lite muskler och annan kroppsbyggnad är hon hur fin som helst ! kommer bli riktigt bra och fin om inte annat! var även första gången jag satt på henne och hon är ju 3 år bara så var beredd på det värsta men så snäll och gjorde inte en fluga förnär, så henne ska jag rida fler gånger så fort tiden räcker till ! :)
katja bus på bild klicka er in på www.pilagarden.se för mer info (både hon och hoppzan är till salu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0