DISSAR + spidrottspasset

Äntligen funkar mitt internet som det ska på datan ! den har varit lite sisådär hela kvällen så ni får en rejäääl uppdatering nu !
 
men skolan som vanligt sen hål och sen när jag och ebba skulle till bussen jo men tro inte att vi missa den va ... men hennes pappa kom och skjutsa ut oss , och såklart hade vi voltige riktigt roligt faktiskt har lärt mig saxen nu !! ''STOLT''  sen gjorde vi massa andra övningar som förra veckan + att jag kom upp på manne SJÄLV 1 gång (dock) iallafall alltid ngt :D 
sen så var jag och karin kvar och vänta på bussen 20 minuter sen var den så båda missa vår andra buss hem fy satan förstörde hela min kväll + att varken sveriges mästerkock llr mia på grötö sändes idag med hemskT! 
men nu ska jag iaf sova hörs imorgon ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0