Dagen och ridpasset

sådär nu har jag lagt mig i sängen och kan andas ut för idag ! men imorgon är det på't igen !  fixat lite skolarbeten kollat farmen och ser nu ''Mia på Grötö'' som  även får avsluta min kväll! 
 
ridpasset förut kan man sammanfatta såhär: början gick kanon mitten åt helvete och slutet bra. ne men gick bra i skritten och hon jobba på bra sen i traven föll det.... vet inte riktigt varför har gått riktigt bra när vi varit hemma och ridit menmen red för stina sen och då hjälpte hon mig så det funka igen och då gick det bättre och hoppzan jobbade på bra och blev fin, men som sagt är så j*kla besviken på mig själv så tyckte inte alls det gick bra men det är ju bara jag :)
 
bjuder på en bild på finaste bästa hästen ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0