chili choklad och dagen

OMG vilken katastrofal pissfredag !! den började bra och allt men sedan fyy just nu vill man bara gå och lägga sig och bara va ! 
ne men ridpasset tänker jag inte ta upp så ni får inte veta hur det gick, sen bara för att denna fredag inte var bra så åkte jag till ICA och köpte chilichoklad (70%) tänkte ha den till gladiatorerna sen llr om jag ser på ngn bra film istället :) ska få undan lite plugg också tänkte jag som jag ska fixa efter jag duschat så har jag tills maten är klar:) rätt skönt att vara hemma tidigt en fredag har ju kommit hem runt 7 halv 8 varenda dag i 2 veckor så att vara hemma halv 5 är hur skönt som helst ! :D sen tar vi nya tag imorgon istället! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0