livet är en fest med underbara vänner!

Nu var det ett j***kla tag sen man skrev något känner jag, men som vanligt har det hänt otroligt mycket både bra dåligt roligt och en heeel del annat!
kan berätta lite kort vad jag har gjort, har tillbringat en heeeel del med Kandra ååhh vad jag tycker om den tjejen! sen har jag även varit med Linnéa varit och ridit nu inte varit där på ett tag..... har ju varit en heel del med skolan tyvärr. sen har jag simmat träffat ännu fler kompisar, spenderat helgen som va i stockholm på novemberlights var helt sjukt!! så kul har massa filmer därifrån och även bilder! sen har jag även jobbat och varit i skolan. men nu ska jag försöka ta tag i detta igen har varit skönt med en bloggpaus men nu är jag redo att köra igen! 
 
 
ikväll har jag fyllt hela rummet med ljus och ska snart sätta på någon bra film att titta på innan jag somnarfår se vad det blir lite sugen på the impossible men då kommer jag bara ligga och gråta haha! men slänger upp några bilder så ska ni få lite fler imorgon eller senare sen! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0