kändisar live!

 
 orkar inte förklara varför jag ej uppdaterat tror ni kan räkna ut det själva ;) 
 
denna vecka har det inte hänt så mycket fått reda på lite prov och även skrivit prov!  det har gått bra på allt det! nu är det bara en svenska inlämning kvar sen så är en stor sak ur vägen! ska bli såå skönt! :Dhar även jobbat också! 
sen i torsdags fick vi en kattunge sååå söt! har döpt den till tossan då den är riktigt tossig! härlig fantasi va;))
idag har jag pluggat hela dagen, men tod en paus och invigde Saras körkort till skövde och sen blev det lite shopping också! fick med mig 2 tröjor och lite nagellack hem! :D såå nöjd speciellt med nagellacket as coolt verkligen! ska ta kort på de så får ni se! 
sen som pricket över i:et så träffade vi på både Erik Rapp och Kevin Walker på commerce inte för att jag är så förtjust i dem men alltid kul att se live! 
 
bjuder på lite bilder från idag och på kissen ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0