spåååårar på kvällen- take me back!

 tänkte göra ett sista inlägg innan jag somnar bara för att! men har precis kollat på THE CALL! såå bra var den så där har ni ett till tips;) men för er som har nerverna på utsidan av kroppen när det kommer till action/thriller så se till att ha sällskap med er kan bli lite läskig ibland! haha satt och skrek för mig själv när det hände saker tur att jag var själv för den delen... ! men imorgon blir det tidigt först stallet sen hem och fortsätta plugga ska försöka på mig en springtur också sååå jäkla sugen på det! FUCK THE FÖRKYLNING LIKSOM!! ne skoja men orkar inte med att vara sjuk så skiter i den och springer ändå! :D bra va?? ne men just who i am... asså ne nu spårar de börjar nog bli trött men bjuder på en bild från Italien som jag saknar som faaaaaasen ska lägga mig i sängen och drömma om de inatt så Godnatt på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0