Plugg llr HästElin??

sitter i sängen med böcker och anteckningsblock till både höger och vänster om mig, jaaa go hard or go home som man säger;) men eftersom det blev en hemmalördag så passar jag på att få lite nytta gjort också vilket har gett bra resultat, kommer la inte bli så mycket nästa vecka då är partypinglan tillbaka! :D men detta firas med lite nätshopping en mobilplånbok och parfym ska beställas vill ha lite kläder också men tror pappa får damp på mig då hehe vadå llr?!?!... 
men imorgon blir det som vanligt löp/pwtur med vovven sen lite mer läsning och sen jobb 16-22 wohoo! ne men pengar så jag kan shoppa lite mer ;) 
 
men godnatt på er hoppas ni har lite hjärnceller kvar imorgon iaf!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0