on the highway!

Hallå! 
hoppas ni haft en bra regnig dag idag! min har varit helt okej ganska död imorses men nuså! åkte ut till stallet lite innan halv 2 för stallmöte där vi bestämde lite inför hösten/vintern.. såå sorgligt att den redan är här! det bjöds även på hembakta bullar såååå goda var dem! var även tvungen att säga att jag inte kommer rida så ofta längre vilket verkligen skär i hjärtat alltså! från att gå från 6 dagar i veckan till 2-3 i veckan är jäkligt tungt! men som sagt måste prioritera det mer viktiga denna gång alltså skola mig själv och körkortet framför allt nu! men på lov så blir det säkert lite fler dagar! 
 
red alltså inte idag utan pappa hämtade mig efteråt så åkte vi och övningskörde överallt i stan gick riktigt bra! fick även massa beröm från en annan till min fina fickparkering så det känns bra! och det var typ de vi har hållt på med denna gång fickparkerat backat och parkerat(vilket är as kul!) sen lite allmänt typ bara som måste sitta! nu ska jag upp och se om maten snart är klar aaaas hungrig så hörs sen! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0