me and my fabulous life!

har haft en as bra dag idag! hoppas ni också haft det! 
åkte ju till skövde med Linnéa imorses och jaa gissa hur mycket vi hade att prata om eller! jooo massa! har ju inte setts på 3,4 dagar haha!  men som vanligt skulle ingen av oss köpa ngt men gissa vad jag gjorde jo jag köpte det jag inte skulle ha egentligen 1 par skor ett linne inte så mycket men ändå, skorna var bara ett MÅSTE!!! ska ta kort och visa er imorgon!  sen så åt vi på subway as gott ngn kycklingmacka!csen tog vi en glass innan vi åkte hem!
 
sen hemma har ja ridit nikki i paddocken som gick hur bra som helst så lätt och fin och man kände varenda muskel jobba! så duktig var hon tillslut och vad hon jobbade! så imorgon blir det likadant! nu ska jag kika film hörs sen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0