kvällspromenad-ofokuserad

Hallå! 
äntligen hemma i min säng igen haha gud vad enformigt brukar ju vara i sängen när jag skriver... men ajaa nu man har tid och pusta ut lite! kollar förövrigt på friidrott måste ju passa på att säga Grattis till hon som vann idag! såå grym! har faktiskt följt det lite! 
 
körningen idag gick även bra var dock lite ofokuserad llr ganska mycket då det har varit lite stressigt och annat att tänka på och det märktes idag tyvärr, men det var inte helt förjävligt gick väldigt bra! så nu blir det massa hemmaträning också! sen blev det stallet gick fort och bra nu sitter jag och kollar på bilar hehe måste ju vara liiite förberedd dock så skulle jag behöva vinna på lotto llr ngt för att ha råd med de jag vill ha.... att de ska vara såå dyrt...!
var även ute på kvällspromenad med hunden riktigt gosigt attgå ut på kvällarna! så ska nog göra detta varje kväll en riktigt lång runda också! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0