girls night out-day after

hallå godingar!! 
har haft as bra dagar de senaste faktiskt och för att inte tala om helgen! linnéa kom ju till mig igår när släkten hade åkt sen så regnade det rätt mycket men vi hade inte tänkt ställa in festen ändå! men vi fixade tak marshallet tårta som viktor och hans kompisar hade tagit med ett gäng härliga människor! och sen liveband! såå jäkla mysigt var det trots att det var lite kallt dock. sen efter en stund så drog vi och några fler till stadt istället och där stötte vi på allt möjligt roligt folk! som vi umgicks med lite bättre folk än i fredags också! 
 
sen var det efterfest hos mig! blev lite sång snack och lite sådant llr killsnack kanske man skulle kunna säga haha.... så vid 06 imorses kunde jag sova! och sen upp och jobba vid 1 herregud vad seg i huvudet jag varit stackars mina kunder alltså haha!  nu är jag hemma i min underbara säng och ska snart sova igen! ska visa er presenterna också fick en överraskning här hemma av ebba också sååå perfekt! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0