Framtidsplaner-under Toscanas sol

hallå! 
 
har varit vaken ett tag men gjort massa annat faktiskt som att ta tag i mitt liv hehe ne skoja men tänkt ut allt vad jag ska göra idag mina planer för allt med hästarna mig själv och jaa det kommer bli såååå jävla bra alltihop visst lär väl stöta på ett antal hinder under tiden men inget som INTE går att krossa! längtar som fasen tills jag kan dra härifrån lämna allt och alla bakom mig och börja om helt och hållet och träffa nya vänner (givetvis kommer jag ha kvar de jag har!) men iaf börja om och lämna allt negativt som hänt llr kanske till och med kommer hända?!?! .. men ska bli så jäkla skönt ingen större lust att vara kvar här så mycket längre!  
 
en dröm vore att flytta till Toscana och bo där livet ut älskar verkligen Italien skulle kunna vara där jämt! maten folket stränderna kläderna de små mysiga uteserveringarna kulturen alla andra restaurangerna alperna jaa allt världens bästa ställa att vara på helt enkelt!! så ja dit ska jag bara på ett eller annat sätt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0