All Day in action

Hallå godingar! ledsen för kass uppdatering idag men varit fulltupp heeeeela dagen faktiskt! åkte till stallet tidigt red båda i paddocken gick helt okej mycket att öva på! sen när jag trodde jag var klar så ringde jobbet och frågade om jag ville jobba lite extra och som vanligt tänkte jag #pengar så visst kunde jag det! :D trodde han sa att jag skulle jobba till 02 men det var till 22 som tuuuur var haha så jäkla trött och stressad händer för mycket på en gång! haha ne men andas och stå still 10 sek så fungerar allt igen ne men typ nästan;) nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik en låt som man aldrig tröttnar på så delar den med er;) + lite kvällsbilder!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0