a day with rain...!

Shit vad det har regnat idag.... fick skjuts ut som tur var till stallet alltså, men vad hjälpte de så fort jag steg ur bilen var jag helt dyngsur ändå... menmen  här ska man inte klaga får ju rida! :D men man kan ju säga att nikki passet gick såhär: vi bockade stegrade hoppade lite åt sidan fort sakta och jaa typ de, var helt död i kroppen och huvudet så orkade verkligen inget så visste inte riktigt vad jag höll på med däruppe hehe as läskigt var det hade ingen aning om vart jag var och magen värkte igen... fast gick över rätt snabbt, men det positiva var att vi lyckades med en öppna i galopp och jaa den blev jäkligt bra! haha usch fast inte så konstigt när jag vaknade med feber men som vanligt SKULLE  jag ut och rida! Hästtjejer alltså här ger man inte upp i första taget!
 
hoppzan fick sig en skogstur som gick bra blev mest trav och skritt och lite galopp älskar den hästens galopp alltså! så underbart go och stor och luftig! hon får såååå mycket bättre när vi är ute i skogen och rider:)! men nu hörrni ska jag visa er mina nya skoooor!!! heeelt kär går runt i dem heeeela tiden! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0