Svårslagen Fredag.GBGHS

Sådär! 
i Fredags då 05,40 gick jag upp så orkade inte blogga på morgonen och mobilappen var rätt seg så sket i det. men iaf 20 i 7 så lämnade vi mariestad för en CRAZY heldag i Göteborg! påvägen dit var vi nog alla trötta men lite prat och fix blev det, sen så stannade vi till på Donken för some breakfast! Fick även Gratis kaffe huuuur bra!:D sen så drog vi vidare så 20 i 10 var vi framme, riktigt bra tid tycker jag så vi hann med både toabesök och hitta platserna! började med 1,40 hoppning där DOUGLAS LINDELÖW vann!! ååhh där är min framtida prins bara sisådär 24 är han också! 
 
sen blev det en hel del mässa bland showerna och träffade bland annat tyra nicholai nellie och henrik B m.m. så det var ju roligt! dock så missade jag Douglas... fy på mig! men jag tröstade mig med lite shopping så kom hem med 2 schabrak 1 huva och 1 armband tror jag hehe, men dem bilderna får ni se senare! måste ju fota dem först! 
 
sen påvägen hem alltså jädrar då vart det drag i partybilen! vi i bak började ta ton sen så slutade det med att alla sjöng! men får nog erkänna jag var nog mest LOCO haha skyller på sugar rush !  men as kul har det varit och många fina hästar har vi sett och ponnysar!:D så avslutar allt detta med massa bilder!:D


Kommentarer
Ellen

Sååå jäkla freaking awesome vart det!! :D

2013-04-28 @ 17:58:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0