regnigt, glass i stora lass+ ridning

Godkväll!
har inte orkat blogga hehe som vanligt;) ne men efter skolan blev det stallet red i paddocken med nikki och givetvis började det spöööööregna! så red med världens snyggaste regnkappa(INTE)  haha nikki var till och med rädd för mig i början haha! :D men som sagt hon kändes jättefin i början och även sen också och jobbade på bra med blandade övningar från igår. 
 
hoppzan fick bli longerad för säkerhets skull men snart kan jag börja rida igen! kanske på onsdag llr torsdag!!!:D saknar ju gosehästen! men en annan grej är att hon blivit lydigare ju mer man jobbat henne från marken, och måste medge att det är väldigt roligt! och när en helikopter flög förbi idag då jäklar hörni vilken trav och vilken häst! så jäkla fin!!! :D
 
sen eftersom det inte var ngn cirkelfys idag så bestämde jag och mamma mig för att springa istället och jisses jobbigare än vad jag trodde men 5km klarade vi iaf!  och pga bildbrist får ni bild på mig och ebba från dagen FÖRSTA GLASSEN FÖR IÅR!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0