lillgrabben & storhästen!

Tjenixen! 
 
hoppas ni gör som jag och glor på Maria Wern just nu! llr skoja jag dunkar musik för fulla rullar!:D
ne men åkte ut lite senare till stallet idag så passade jag på att städa och fixa lite här hemma, hade ju ingen tid att passa idag såååå skönt! passade på att fota lillgrabben också så ni ska få lite fräscha bilder på honom;)!
 
Fick bli paddocken för mig och nikki idag, var så sugen på det! och red lätt C programmet enbart för dem lösgörande vägarnas skull och massa andra övningar skänkelvikningar öppnor m.m. , hon var superduktig och det var så roligt att sitta på henne idag! red säkert närmre en timma, men det gick inte att sluta! visst var det ngn argumentation men hände nästan inte alls rätt skönt! och både jag och hästen var blöta av svett! testade även ett av schabraken på henne Rosa såklart! visst är hon fin i det!
Hoppzan fick bli longerad men grejerna på ryggen är myyyyyycket bättre snart helt borta as skönt! så vi kan vara med den 11 och 9 maj hoppashoppas! körde även lite andra lydnadsövningar med henne som tobbe larsson visar i PA så ska göra det varje gång nu. men innan ni får se shoppingen får ni njuta av lillgrabben!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0