Godmorgon!

 
Bild på dagens frukost- Check! 
har kommit värsta goda grejen man kan göra! vill ni att jag ska avslöja det? okej gör det då är när man gör smoothie är att man har det med flingor myyyycket godare än att ha vanlig yoghurt i som jag inte är så förtjust i. kanske avslöjar hemligheten i mina som gör dem extra lyxiga ;) 
ska börja fixa mig för en dag i skolan slutar 3...................... inte okej. sen blir det hästarna ska försöka rida båda men får se vad tiden blir måste ju hinna plugga lite också tyvärr men så är det.  ne men nu måste jag kila kanske slänger in ngt bra tips när jag sitter på samhällen llr något ha en bra tisdag så länge annars! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0