2 hopp-pass + 1 = 3

Hallå! 
idag har det varit en lång dag längre än vanligt hehe. nemen har ju inte sovit så mycket sen gick jag upp 9 iaf så fick sova lite iaf:)! men exakt 11,00 var jag i stallet idag otroligt underbart väder att cykla i! gick riktigt fort. sen så fick jag faktiskt hoppa en annan häst idag Sica heter hon och det är Rebeckas häst. måste säga att hon var riktig rolig att sitta på! en aning mer utbildad än mina två små saker hehe. vi hoppade bana och studs och vattenmatta m.m. gick kanon har ju aldrig suttit på hästen tidigare så.
sen så var det hoppzans tur riktig taggad häst var hon, gick bra jag var dock jättetrött redan haha men lite kräm fanns det allt kvar i benen och i kroppen. även vi hoppade både bana enkelhinder och studs/kombination tror dem flesta hindren låg på 90cm, så nu taggar vi om till nästa! :)
 

och med nikki fick det bli en uteritt så otroligt trött var jag så fick bli väldigt lugnt för min del kan nog båda behöva och imorgon är det plugg/vilodag :)
nu ska jag kolla lite tv sen sova så Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0