2 dressyrpass och dagens....

Godkväll! har ni haft en bra torsdag trots regnet? det har jag haft skolan har varit bra fick godkänt på ett svenska prov om satsdelar och subjekt atttribut och skit trodde jag ALDRIG!! men fy satan vad skönt det var!  sen så cyklade jag ut till stallet as glad fick ett roligt telefonsamtal också!
 
sen så fixade jag iordning nikki och red i paddocken gjorde det jag gjorde sist och jisses vad duktig hon var idag fick även hjälp av stina igen då vi skulle öva på förvänd galopp och hon kunde mer än vad vi trodde (hästen alltså) trots att jag råka rida för snävt någon gång så ska va snällare nästa gång! så duktig så. sen var det Hoppzans tur även där fick jag lite tips och hjälp! så körde massa volter start och stop övergångar m.m. även hon var riktigt duktig så det blir de fortsättning på imorgon så kanske det blir klättring med Nikki bus :)!
 
glömde ju publicera dagens bild så ni får den här istället! Mums på han! för er som undrar är det Andreas Wijk :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0